czwartek, 4 lutego 2010

Kolejne zagadki

Wczoraj napisałem, że nie udało mi się sytuacji powtórzyć... Dziś się okazuje, że jednak udało mi się wczoraj :/

Jeszcze wczoraj było na listingu połączeń kilka "malutkich" połączeń - po kilkadziesiąt kilo i 2 połączenia po około 6MB... Dziś się loguję, widzę, że ubyło jakoś więcej MB niż powinno (net przez komórkę cały dzień rozłączony - boję się włączać poza testami), zaglądam w połączenia i między te połączenia 6MBajtowe wskoczyło połączenie na 33MB





No żesz kurde - zacznę robić screenshoty Playowego serwisu!
Dam sobie rękę uciąć, że gdy wczoraj pisałem posta tego połączenia na 33MB nie było! Były te dwa po około 6MB i były już te jeszcze późniejsze. A tego 33MB NIE BYŁO! Jakby było, to bym się chwalił, że znów mi się udało i że problem występuje codziennie! Dziś już nie pamiętam czy czasy się zgadzają i co robiłem akurat z telefonem przy tym połączeniu na 33MB. Ale APNów nie przestawiałem - skupiałem się na łączeniu i rozłączaniu na przemian WiFi i GSM...

Do tych połączeń 6MBajtowych się przyznaję - poklikałem po jakiejś stronie, zaktualizowałem jakieś programy - tak coby potestować czy siec dziala.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz