środa, 31 marca 2010

Jak na Playu zarobić...

*600 zaczęło działać, więc w Playu jeszcze ktoś pracuje... Telefon jednak nadal zablokowany, więc niniejszym wysłałem do Playa kolejne zgłoszenie:

"W związku z niesłuszną blokadą mojego telefonu trwającą już 6 dni, zgodnie z Ustawą "Prawo Telekomunikacyjne" art. 105.1 oraz 105.3 proszę o obniżenie kwoty faktury za kończący się właśnie miesiąc o następujące kwoty:
6/30 * 56,17 = 11,23 - tytułem zwrotu opłaty abonamentowej
6/15 * 56,17 = 22,47 - tytułem odszkodowania za przerwę w świadczeniu usługi.

W sumie: 33,70 PLN brutto

Jednocześnie wzywam do wystawienia korekty do faktury nr ....... do czego zobowiązaliście się w odpowiedzi na zgłoszenie nr ......."


Całe szczęście, że mam jeszcze 2 inne numery... Jak dla mnie Play nie musi mi włączać tego numeru. Miesiące umowy mijają więc rat za telefon coraz mniej, na każdym miesiącu niedziałania usługi mogę być jeszcze ponad 100PLN do przodu ;)

Więc PLAYU - nie spiesz się ;)

1 komentarz:

  1. Życzę powodzenia w załatwianiu spraw. Pracowałam w call center Play jako konsultant (sprzedaż nowych aktywacji, przedłużanie umów oraz klienci po rezygnacji) i to co wyprawia Play z reklamacjami klientów to porażka. Najczęstsze odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne:
    "bla bla bla, w ramach rekompensaty otrzymuje Pan 10 min do wszystkich sieci, do wykorzystania w ciagu xx.xx.xx ..."
    Walcz i się nie poddawaj :)
    A weryfikacja klienta po haśle abonenckim, to wymóg operatora, w końcu podają Ci informacje o koncie i konsultant nie ma 100% pewności, że odebrała telefon osoba upoważniona do usłyszenia informacji o koncie :)

    OdpowiedzUsuń