piątek, 5 marca 2010

Optymistyczne zakończenie

Po ostatnich testach zasugerowano mi na jednym forum, żeby przywrócić telefon do ustawień fabrycznych i wtedy jeszcze raz testować. Szkoda mi było ustawień, programów itp stąd długo z tym zwlekałem (jakoś i w świecie komputerów nie uważam, żeby format był najlepszym rozwiązaniem problemów)

No ale w końcu zresetowałem telefon...

Jakoś tak nie było czasu na testy a jak czas był to sieć działała tylko w roamingu albo nie działał system 24.playmobile.pl. Na forum przedstawiciel Playa informował, że na nadajnikach trwają prace modernizacyjne. I tak upłynęło prawie 3 tygodnie.

Gdy już przysiadłem do testów - nie udało mi się problemu powtórzyć. Zainstalowałem nawet wszystkie programy jakie wcześniej miałem zainstalowane - nadal problemów brak. Łączę, rozłączam, zostawiam na dłużej - wszystko zachowuje się poprawnie.

Nie wiem czy po resecie telefonu problem znikł czy prace modernizacyjne Playa problem wyeliminowały bo z Playa - cisza...

Aż tu dziś zaglądam do playmobile.pl i widzę, że moja reklamacja otrzymała status "zamknięty"
I to rozpatrzona pozytywnie!

(...) Niniejsza sytuacja spowodowana była nieprawidłowościami technicznymi po stronie aparatu telefonicznego. Mając na uwadze niniejszy fakt, postanowiliśmy przychylić się do Pana prośby dotyczącej skorygowania opłaty 1 242,70 PLN (...) Nadmieniamy, że obecnie nasza sieć została skonfigurowana tak, aby analogiczna sytuacja nie powtórzyła się. (...)


Skoro Play twierdzi, że problem ma się już nie powtarzać to (jeszcze z lekką niepewnością) włączam z powrotem stałe połączenie z Internetem w Herosie.

Jeśli problem faktycznie się nie powtórzy to chyba blog można uznać za zamknięty...

Dziękuję wszystkim "czytaczom" za uwagę :)
Gdyby ktoś chciał się jeszcze ze mną skontaktować to: play(małpa)tbg.net.pl

1 komentarz: